|
Najczęściej zadawane pytania1. Dlaczego podczas rejestracji muszę podać swój numer telefonu? klientem w celu ustalenia dokładnej godziny odbioru zamówienia, tak aby wyeliminować ryzyko niezastania w mieszkaniu osoby upoważnionej do odbioru zamówienia. 2. Ile czasu będę czekał na przesyłkę? momentu potwierdzenia zamówienia lub przelania należności za towar. Czas wysyłki uzależniony jest od wyboru formy dostarczenia paczki:
3. Jaką mogę wybrać formę dostawy? 5. Czy mogę kupować bez rejestracji/logowania się w sklepie? realizacji zamówienia, podgląd historii zakupów, brak konieczności podawania swoich danych podczas kolejnych zakupów, możliwość otrzymania indywidualnych kuponów i rabatów promocyjnych. 6. Co to jest przechowalnia? Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani klienci. Jeżeli zastanawiasz się czy warto kupić dany produkt, dodaj go do przechowalni. Podczas kolejnego logowania do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz wrzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni. oświadczenie na piśmie w terminie do 10 dni, licząc od momentu otrzymania produktu. Zwracany produkt jak i opakowanie nie może nosić śladów używania i być uszkodzone. anulować swoje zamówienie pod warunkiem, że nie zostało już wysłane. stronę www.steter.pl. Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Wyślij nam wiadomość na adres e-mail: steter@onet.com.pl |
|